Direktlänk till inlägg 19 september 2008

I do see alot more from above

Av Emelie - 19 september 2008 18:01

Ja, Missemiss har fått en present, en riktigt fin present av B.

Verste tornet :D!

Ja, han har ju sprungit omkring här med sporadiska damp-anfall - och , jag räknar

* Klättrat på tapeterna

*Sprungit äre-varv i B´s stora bonsai-träd.

*Pajjat den största tavlan vi har.

*Kjexat på mattan (två gånger faktiskt - och han lyckades klämma in allt idag också - hmm ont i kistan?)


ja hur som helst. Nu hoppas vi på att han ska kunna roa sig med sitt nya "träd", Han ser rätt nöjd ut i det faktiskt :)


Han ser ihoptryckt ut tycker jag, haha men ja, that´s the king of the flat.


Dagen har varit ytterst spännande... eeh nej. Dock har jag "tagit tag i mitt liv" för x x x gången... iår?! Nej, men jag har varit en jäkel på att vara ute o knata, och (jag har ju då prisat produkten "ljudbok" som är en big favourite of mine) jag har då kommit fram till att jag ska minsann lägga in lite mer action i det hela. Sagt och gjort, det blev lite kuta och lite styrka till Desperate Housewifes sen då jag kom hem. Känner mig nöjd över dagen faktiskt :) Så ja, det var dag ett då.. bara.. 328-ish dagar kvar till beach 2009. Alltid samma bekymmer. ;) Ja precis.

Sen har jag faktiskt fixat försäkring till "röda faran" också, tills den går över att bo här hos mig lagligt. Tack mami o papi :)


Ja, och jag tyckte jag varit så duktig med försäkrings-fix o diverse att jag minsann ska fira mer a bottle of wine. Yeezzz. B köpte "choklad att ha till vinet" då vi var och handlade. Emelies skalle hann tänka, så fort hon såg påsen, "Den påsen kommer inte ens hinna se innanmätet på kylskåpet - Hej magen!"

Men jag har inte rört den faktsiskt - än alltså :)

Ja...nej om man ska ta o fortsätta att spendera fredagskvällen. B har redan slocknat i soffan framför nåt pokerprogram. Nee, jag e inte så intresserad nej.  Jag ska nog se "Sex and the city" filmen igen istället - igen. Och drömma mig bort till the wonderful world of Louboutin´s & Gucci.

Så you know where 2 find me if u start looking or Mr B asks ;)


Trevlig helg och tjingeling


 
 
Ingen bild

Sis ida

21 september 2008 11:33

Ååh dåligt söt han är då! Han har fått de bra han:D

 
Ingen bild

lillasysteeeer

21 september 2008 12:44

du är dålig på att uppdatera! :P jag ska gå o köpa ett postpaket att stoppa din present i, imorgon! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2009 17:53

Ja, det var längesen jag var och kikade här inne nu *kikar runt*   Känner igen mig gör jag dock :)  Men se, detta var bara en engångföretelse, nu springer jag nämligen runt på ett nytt ställe. Som min lilla syster yster inrett så fint åt mig. Välkomn...

Av Emelie - 13 maj 2009 22:21

Prestatinsångest blev dagens tema. Både på jobbet och nu här också. On the blogg. Och nu har jag en katt i knät också så det blir pekfingervalsen när jag ska skriva.  När man inte känner att man brinner för det man gör, ska man då fortsätta göra det?...

Av Emelie - 1 april 2009 19:17

Well, jag hade ju nästan glömt bort att jag fanns här. Men så tänkte jag: Jag kikar in o ser om nån skrivit och då var det minsann 3 vänliga själar som förbarmat sig över min ekande tomma blogg. Och glad blev jag och tänkte då här försöka göra ett fö...

Av Emelie - 5 mars 2009 16:02

Latfisen har återkommit till brottsplatsen. Men känner att hon inte orkar skriva... så jag ville bara visa min lilla lillasyster som antagligen är här och smyger då och då - att jag lever. Men de e knappt ;) ...

Av Emelie - 21 februari 2009 21:11

ja det vill jag. Massor av things ! Och jag tänkte här för mig själv göra en liten lista. *Fotokurs - skulle vara hur kul som helst, verkligen lära sig grunderna och dessutom sen kanske få tag på en "riktig" kamera. Förslagsvis Nikon D90 :D Jag säger...

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards