Alla inlägg den 8 september 2008

Av Emelie - 8 september 2008 11:09

Imorgon ska jag ev. på intervju. Fick mail i lördags om att jag var välkommen på intervju den 9 september eller den 17e september, beroende på vilket som skulle passa mig bäst då alltså. Och det är flygvärdinneutbildningen i Stockholm det gäller. Det känns spännande men samtidigt ja jag vet inte. För jag vet ju fortfarande inte vad jag vill göra. Du vet ju inte förrän du provat sa mami idag. Och det vet jag att så är det ju. Så, tja vi kör väl på och ser vad som händer. Det kan ju visa sig vara superkul, vilket fenomen jag inte är ovan. Jag är ofta skeptisk till allt i början. Sen brukar det lätta och jag blir positivare inställd. Har fått höra att min superhjälte namn skulle vara "Skeptica". Tack tack ;)


"Farlig situation - Skeptica to the rescue.... - eeeh nej. I don´t think so "


Hur som helst. Vi kör väl o ser vad som händer och fötter. Det enda bekreftelsemail jag fick var "Semestertider - och pga serverkrångel är det inte säkert att vi kunnit mottaga ditt mail"


Jahapp. Typiskt. Aja, det får väl bli den 17e annars då, Men telf. nr fanns så jag slår nog en pling senare idag till dem. Vore skönt att ha intervjun bortgjord imorgonkväll. :)


Samtidigt kollar jag på andra utbildningar också, jag skulle vilja lära mig sy. Ja på riktigt sy alltså, jag tycker det är kul, men några kreationer har inte knepat och knåpats fram ännu eller hittils eller vad man säger. Förutom gardiner då, och min tvättpåse och mitt kamerafodral som jag sytt :D hehe. Men jag skulle vilja, göra plagg. Det vore kul. Men göra egna mönster o sy efter dem är inget jag kan... än iaf. Och jag har väl inte så sprudlande idéer om hur allt ska se ut heller. "Design" alltså... Hmm

Och det verkar alltid som att såna här grejer ska man ha hållit på med sen man var typ tre år.

-Nej alltså jag har hållit på och ritat kläder sen jag fick mitt första set med crayons.

Icke icke for me....

Eller ?

Dags att vädra hjärnan, ut och promenixa, planering för imorgon och sen inhandling av ny outfit. Med ljudbok i öronen. Alltså - vilken bra grej det är, jag orkar inte sitta stilla och läsa, för ... ja det tar för lång tid. Men jag vill gärna göra det, iaf har "läst" böcker. Och då är ljudböckerna ju skit bra :)


 Hmm... vad ska man ha på sig på intervjun ?


tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards