Alla inlägg den 10 september 2008

Av Emelie - 10 september 2008 21:23

åh... känner mig trött i skallen.

*2 much funderings in the brain I think*


Kan det bli så? När ska man kunna sluta fundera och bara... vara ?

Min hjärna går på högvarv. Det är framtidskrångel - igen.

Hoppas på bättring imorgon.

Då ska jag till skomakaren med mina skor, kanske kan han töja ut dem lite i tårna. Ett problem ur världen. För åh, de är ju så söta, men de går ju inte att använda då man får tåskrynkling på köpet vid varje användning. How to fix månnetro ?

Ja soffisoff, du ska veta, lilla kissen sitter under badkaret han. Vill icke komma fram. Men snart åker vovve hem, så ska lillisen få tillbaka sin lägenhet. God natt och sov gott alla.

Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards