Alla inlägg den 13 september 2008

Av Emelie - 13 september 2008 15:29

Ja okej, ska väl inte överdriva så jag spricker, men från att inte ha innehållit mer än nån liten dammtuss invaderades vi av katt = Herr jag får frispel lite titt som tätt och river ner allt i min väg. Och just - jag klättrar (seriöst) på väggar också. Sen kom nu också "lilla" vovven. Herr jag är smidig som ett lokomotiv och drar i det mesta som är löst. - Åh så du ska vika tvätt? Jag kan hjälpa till! Eeheeheeh  - vad ska jag göra?! Jag kan ta den här sockan - *bära bort bära bort*


Och sen har ju då då inte missemiss och voffsing varit the best of friends direkt heller om än mot slutet av tredje dagen så blev inte katt lika poff-ig när han fick kika lite på hunden i hallen. Katt satt inne i sovrummet - och har käkat och sovit hela dagen.

Nej, inte får man ha sin lägenhet för sig själv inte , släpp in dreggelmonstret bara...AAAAAAAAAAAAAH! Missemiss flyr upp i soffan! *Fräs fräs spott spott vift vift med fötter o svans*


Det är synd att de inte kan hälsa som vanligt folk gör ;)

För de skulle nog tycka om varann, de är ju mjuka o kramgoa bägge två. Mr Cat vill jag krama jämt och voffen har kommit in som god tvåa. Finns det nån som inte vill krama den här :D?




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards