Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Hej!

Av Emelie - 26 januari 2009 16:14

Kände bara för att vara lite "trevlig" och hejja idag :) Här sitter jag och... ja vad gör jag egentligen..? Inte så mycket om jag ska vara ärlig, jag har städat och fixat idag, skrivit brev och postat det :) Och även varit inne i stan där det var verste uppdådet i och med att en krog brinner här i stan. Brandisarna var där och höll på att släcka och det bolmade vit rök urfönstren på övervåningen. Låter hur allvarligt som helst, men ja.. jag antar att det egentligen var det också. Men folk gjorde stan och shoppade som vanligt. Ojoj, nu ringer telen.


Ja hur som helst, det hände lite grann i stan idag, får väl uppdatering av B sen ikväll. Om de har fått stå och vaktat runt hörnet eller nåt ;) hihi.


Åh, jag har hittat en jättefin bikini också. (Jobbar faktiskt lite för Beach 2009 nu haha) På www.nelly.se. Fin och jag vill ha den. Dock vet man ju att man inte kommer se ut som på bilden - eller hur Jossan ;) haha.

Dessutom är man blek som en satans alvedon nu. Men jag ska nog köpa nån Bus-produkt senare.


Ja, idag har inte varit en så spännande dag. Jag ska fortsätta kolla på topmodel nu. Den australiensiska versonen - hmm vet inte om jag tycker den är bra eller inte...



 
 
Ingen bild

sojf

26 januari 2009 17:43

Självklart att du kommer se ut som modellen på bilden, om inte bättre! :D Alvedon-känslan känner jag igen, jag börjar vara genomskinlig och det känns inte speciellt läckert. Får väl satsa på lite solarium, bara liiite.? :P Sen blir ju Tanzania och Zanzibar lite coolt, om vi kommer dit/hem levande dvs.
Jag gillade bikinin också! Mycket fin? Kostar den flera-många lappar?
Pus

 
Ingen bild

sofä

27 januari 2009 11:51

JÄTTESÖÖÖT BILD!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2009 17:53

Ja, det var längesen jag var och kikade här inne nu *kikar runt*   Känner igen mig gör jag dock :)  Men se, detta var bara en engångföretelse, nu springer jag nämligen runt på ett nytt ställe. Som min lilla syster yster inrett så fint åt mig. Välkomn...

Av Emelie - 13 maj 2009 22:21

Prestatinsångest blev dagens tema. Både på jobbet och nu här också. On the blogg. Och nu har jag en katt i knät också så det blir pekfingervalsen när jag ska skriva.  När man inte känner att man brinner för det man gör, ska man då fortsätta göra det?...

Av Emelie - 1 april 2009 19:17

Well, jag hade ju nästan glömt bort att jag fanns här. Men så tänkte jag: Jag kikar in o ser om nån skrivit och då var det minsann 3 vänliga själar som förbarmat sig över min ekande tomma blogg. Och glad blev jag och tänkte då här försöka göra ett fö...

Av Emelie - 5 mars 2009 16:02

Latfisen har återkommit till brottsplatsen. Men känner att hon inte orkar skriva... så jag ville bara visa min lilla lillasyster som antagligen är här och smyger då och då - att jag lever. Men de e knappt ;) ...

Av Emelie - 21 februari 2009 21:11

ja det vill jag. Massor av things ! Och jag tänkte här för mig själv göra en liten lista. *Fotokurs - skulle vara hur kul som helst, verkligen lära sig grunderna och dessutom sen kanske få tag på en "riktig" kamera. Förslagsvis Nikon D90 :D Jag säger...

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards