Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Emelie - 11 januari 2009 17:36

Åh va vi har hittat grejer här idag :) Ida gjorde dock det bästa kapet genom att köpa en jacka som var på "rea" - det var just ett sånt "kap" för det var nämligen egentligen inte ett rea plagg u see :)

En vårjacka som kostade nu då 250 kr skulle egentligen kosta 899 kr :D hihi. Den var felmärkt men glada blev vi. hihi Dock inte personalen i kassan som fick för lite betalt hehe - meeeen de skiiiter ju vi i :) hihi


Seeeen hittade jag en tröja för 49.50 (!) pix. helt galet lite, "Rea" we like :) Så lite fynd gjorde både jag o syrran här i Götet. :) Det har varit himla skojjigt att vara här o bo hos idapida :)

Ida . Tack för att jag fick komma! :D

och tack för en super shopping o mys helg :)! 

Av Emelie - 11 januari 2009 10:59

Ja här är jag nu :) med systeryster och gör stan osäker. Vi har shoppat och ätit lite kinamat. Mums mums. Nu ska vi ut på stan igen, bara in i duschen för mig o sen göra mig klar. Vi har nosarna inställda på småbutiker här i stan idag. Se om vi hittar nåt roligt. Igår blev det shorts, en tröja, en kofta för mig från Zhara- eller är det utan "h"? :)

Måste börja nu annars blir jag sen som vanligt ;)

Tjingeling! 

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards