Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Emelie - 21 januari 2009 16:57

Nu har vi satt upp B´s dator och han är som ett barn. Ler från öra till öra och det är väl bara för mig att börja förbereda mig på att spendera mer tid ensam. ;) Tur jag har Aslan och Dennis.

Han kommer väl bo vid datorn nu. Det blev dock väldigt fint faktiskt =) Alla kablar är gömda och nu hänger skärmen på väggen och det ger ju en känsla av att skrivbordet blev större. Så nu står de nya fina högtalarna där och blänker, tillsammans med tangentbordet.


Nu studsade han förbi och sa att han visst ev. skulle in till stan. Det ska visst köpas mer grejer till datorn. Tur jag är en riktig moneymaker ;P och kan casha ut de grejerna han vill ha nu innan lönen kommit.

*Asg*


Nej nu ska jag ta o kolla vad det blir för mat ikväll.


Puss på er alla!

Av Emelie - 21 januari 2009 13:07

ja, fast precis nu när jag skrev det så hoppade han ner. Som vanligt ;)

Har fixat och donat, burit kartonger och tavlor till källaren och allmänt bara städat bort saker från lägenheten som bara stått i nåt hörn. Har dessutom fått tag på slagborren och det kommer göra björn väldigt glad :) Han köpte sin nya dator igår, eller fick hem den,vi åkte o hämtade den och han var så glad, O  så åkte vi till Onoff o köpte ny skärm o högtalar system. Jäklar va grejer det blev. Hihi kul!! :D

Så vi skulle sätta upp den på väggen men då fick vi ju inte tag i nån slagborr som vi brukar kunna låna av vaktmästaren. Hur som helst, det blev inget av att sätta upp skärmen igår men nu har jag lyckats få tag i borren så idag blir det fixa av. Hurra.

Men nu har jag inte tid att skriva mer för nu ska jag åka o hämta S o åka till Blomsterlandet och djurmagasinet :)

tjing på er!

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards