Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Emelie - 13 januari 2009 16:37

ja, hihi det har jag faktiskt haft idag. Eller rätt nyss faktiskt.

Vi hade en liten katt i buren - en Aslan - och det såg mysigt ut så jag var faktiskt tvungen att kika in. hihi. Det var mest päls i ögat för mig för tjockisen Aslan låg ju där inne som sagt :). Han undrade nog vad jag höll på med ;)



Ja... det var min otroligt givande dag.


Eller jag har faktiskt städat o tvättat o sånt också idag och gått en promenad med Sara. Och nu ska jag göra mat  - Idag igen... hmm


Men det blir taccos - and I looove it :D


Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards