Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Emelie - 7 januari 2009 21:10

Åååh liten.

Han ser ju nästan ut som han ska börja gråta på första bilden. =)

Lilla fluffisen.

Han grät dock inte,  kan tilläggas =),  men det var från precis då han kommit innanför dörren. Allt nytt o spännande.

Så här kommer ett till, då han ser lite gladare ut =)

och fluffig såklart

Av Emelie - 7 januari 2009 20:52

The new cat is here :) Den är söt och fluffig och heter Dennis - och är helt vansinnig!!

Nej, han är lugnare än Aslan var när han var liten, men den här har lite fart i sina små luddiga fossingar också. Han sladdade just förbi och in i köket.

*Mot matskålarna!!!*

Det slåss och bits här dock mot varann - mellan katterna alltså ;). Så ljudnivån är över den vanliga. Men det ska nog lösa sig snart, om två tre månader är the fluff så pass mycket större att han nog skulle kunna sätta sig på Aslan och få honom tyst på det viset. hihi

Med tanke på att en Main Coon kan väga från 8 kg o uppåt - vilket bådar gott för framtiden i o med att Dennis papi väger 8-9 kg nu o inte är ett år ens än. We like. Missen ska bli suuuper stor så vi matar han jämt ;) hihi.


Här är han :)


Dennis - "The Fluff"

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards