Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Emelie - 23 januari 2009 20:26

som jag vill ha :D

Skor alltså :D haha.

Ska lägga upp pics på dem senare ikväll. Så får ni se dem live ;)


Här är de :)

Två par från www.Have2have.se och sen gladiatorsandaler från www.Asos.com.

Jag vet att gladiator-isarna var "the thing" förra året. Men jag vill ha dem nu :D

Fick faktiskt aldrig tag på mitt favvopar, som jag frågade ut en kund om (Hon hade dem alltså på sig på fossingarna själv :) ), förra året.


Men ja, här e min plux som jag vill ha iaf :) (haha såg just att jag skrivit "plux" - menade ju pjux så klart. *skrattar*)

Av Emelie - 23 januari 2009 20:17

Nu kör vi :D !

Fan, det är (oops - får man svära ? ;) hihi) ja, var var jag.. jo! Det är fredag och jag ska åka o träna nu :D Ville bara "rub it in" till alla som sitter och gottar sig med karraskålen i knät. hihi

(Haha - oroa er inte - trycka i mig godis har jag hunnit göra redan. :) Gott! )

Så det är väl därför jag e så taggad.

Socker-rush!! Woho!


Well, here we goooo :D

*Susar iväg till "the gym"*

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards