Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Emelie - 15 januari 2009 10:05

Men jag kan ju inte. och jag har garanterat bytt bakgrund nu typ 35 ggr - och jag hittar ingen som jag riktigt tycker passar... Så nu ger jag upp och kör på några dagar med min våriga vinterflod och hoppas på att det skuttar upp nåt fint framför mina ögon snart som jag kan byta till. För jag vill ha nåt vårigt och somrigt! Jag vill ha sommar och är less på allt vad vinter heter nu. Jag vill utomlands!

åh, en biljett..? Till moi?! Åh tack tack!! :D Då sticker jag! *zoom* 


eeh.. jo jag är fortfarande kvar ja... typiskt


Idag ska vi besikta lilla bilen, kl 11.10 närmare bestämt faktiskt, så det är nog dags att jag börjar att göra mig klar :)

Uppdaterar nog mer senare I would think:)


**Fingers crossed now *

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards