Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Emelie - 24 januari 2009 18:36

Vad tycker ni ?

För mycket färg och wild and crazy eller ;) ? hihi. Men jag kände ju bara att det skulle vara så kul med lite färg - dock vet jag inte ens själv om det blev lite tooo much.

hmm.. tåls att tänkas på. (Och kikas på ) haha


Hmm - jag är hungrig också. Vi ska göra krubb rätt snart så jag behöver inte frossa i nåt annat än. Dock har jag hunnit hugga av hörnet på min godispåse i ett moment of weakness. Det var gott.


Har rätt hyfsat nyss kommit hem från jobbet, ok två timmar sen, (Är det länge eller inte länge sen ? ) Folk var som galna idag. Köpa KÖpa Köööööpaaa!

Jag ska unna mig ett nagellack denna månad. Ett från Make-up store som heter "Anna gloss". Det var en jättefin mörk lila färg och det passar bra för jag hade minsann 50 pix på ett presentkort där. (Yey)

Dock blir det nog den enda shoppingen denna månad, Spara för att kunna åka utomlands nånstans o så blev det inte så många arbetstimmar nu i januari, så lönen nu kommande 25e blir nog inte så spännande.. Crap ;)


Hmm.. går också i funderartankar på vad sjutton jag ska göra av mitt lilla liv ? Nåt skoj ska man väl vilja jobba med? Det knövliga är att jag inte riktigt haft nån sån där önskan "- När jag blir stor ska jag bli läkare osv osv" och sen faktiskt känt 10 år senare att: Fan, jag tror verkligen jag vill bli läkare :D


Ja... nej det var inte så alltså.. Rackarns..

Vad ska jag bli när jag blir stor ? What suits me liksom...?

Vet ni alla,( Vet att jag frågat er förr :) ) vad ni vill bli när ni blir stora?

Jag har värsta ångest nu förtiden och även fast jag egentligen inte är så galet gammal så känns det nästan så när man inte riktigt vet åt vilket håll nosen ska peka åt.


Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards