Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Emelie - 28 januari 2009 19:39

Ikea ger huvudvärk!

Har för nån timme sen kommit hem från Ikea Kungens kurva (vilket jag by the way tycker är det flummigaste Ikea huset ever av dem som jag besökt - *snurra runt runt* ) ja och jag körde bägge vägarna. Det är jättefin väg inget illa om det. (I löööve motorväg) Men fy satan va pain in the huve jag fått nu.

Och jag som älskar att shoppa var inte sugen alls på att entra det stora blå!

Samtidigt som jag tycker att nu för tiden har Ikea nästan blivit ett "nödvändigt" ont. Cosas* everywhere och galna svenskar med shoppingvagnar som trängs i kassan om att få betala sin nya förvaringsbox först! *grejer på spanska faktiskt.


Fast stället är ju bra, för det finns ju verkligen allt där :) och man behöver inte bli totalt rånad heller och det gillar vi ju.


Nu blir det lite teve, skallen ska vilas - och dessutom orkar jag inte skriva mer för det blir bara felstavningar hela tiden och det är sååå förbannat jobbigt att hoppa tillbaka och sudda!

tjign på er alla - ja du ser!




Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards