Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie - 13 maj 2009 22:21

Prestatinsångest blev dagens tema. Både på jobbet och nu här också. On the blogg. Och nu har jag en katt i knät också så det blir pekfingervalsen när jag ska skriva.  När man inte känner att man brinner för det man gör, ska man då fortsätta göra det?

Eller är det så - att man inte kan brinna för allt?


På den här bloggen finns ju mest bara frågor. Det skrivs sällan några svar - och varför skulle det göra det. Jag har inga ;)


Jag väntar hela tiden på nästa steg - men jag vet säkert inte om jag vågar sätta ner foten - jag står på ett ben nu u see. Samtidigt som jag är så glad över att jag flyttat från hemstaden och provat nåt annat så känns det som jag vill vidare redan nu. Jag saknar familjen och mina vänner, men sen en del av folket som finns där har jag bara lust att bränna inne ;) hehe. Pyromanen i mig vaknade till. Nej så illa är det ju inte så klart. Men bara tanken av att faktiskt slippa se dem. aah *dreaming away* how lovely it is. :)

Så jag vill faktiskt inte "hem" än trots saknad och allt , jag vill faktiskt till nån annanstans just nu - redan nu.


"Always the same and it´s boring.

-This is how it´s done.

It´s time for a change! "


Jag älskar nya H&M reklamen.

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards