Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Emelie - 17 januari 2009 18:00

göra såna här fina tårtor :)

Jag hittade denna hemsida: http://blog.pinkcakebox.com/gallery  och där finns helt otroligt fina fantasitårtor - som man kan äta alltså :) Men de är så fina att man tror det är på låtsas. Och man blir glad i hjärtat bara av att se de fina färgerna och föreställa sig nöjet att göra denna kreation. Och att vara den som har fantasin och förmågan att göra såna här saker - wow alltså :D haha. Nån sån vill jag vara.


Jag har valt tårta 1 till min födelsedag ;) hihi. Välkomna! :D


Önskar "Fröken som är ute i god tid"


hmm nu när jag tittat på dem igen - vill jag nog ha alla till min födelsedag :D!

Av Emelie - 17 januari 2009 17:48

Jag är en godisgris, snaskråtta och allt vad det heter.

Jag köpte faktiskt inte så mycket godis igår, bara lite och det räckte... ungefär en halvtimme. Och inte hade jag nåt godis kvar när jag skulle se "Samantha".

 "Se" ja... det blev ju inte så mycket av det ska jag säga. För när det var reklam, ja då skulle jag ju bara ta en "power-nap".

Tror ni det blev nåt "power" ? Icke. Det blev medvetslöshets till klockan fem i tolv... typiskt.

Så det blev inget "Samantha" och godiset var slut. Rackarns. Ikväll vet jag inte vad jag ska roa mig med... teve? Ja kanske, boring... kanske blir det en prommis till affären ändå. Och "mot godishyllan" idag igen.


Tema snuffar "" idag märker jag.

Mindre snurrig i bollen idag känner jag också. Idag orkar jag nästan inte skriva nåt ;)

Ne nu ska jag gå igenom min byrålåda - kanske kan jag kasta nåt? =D *klappar i händerna*


Tjing på er o hoppas helgen blir najs.

Tjo!


Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards