Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Emelie - 12 januari 2009 14:16

Missarna håller på o leker lite smått, Dennis har hittat en pinne med ett snöre på som han drar i - Aslan springer runt och ropar. Vet inte riktigt på vem eller vad dock..hmm?


Det gick bra att köra från Göteborg i dag och jag stannade till och med i Linköping och gick in på Ikea men det blev absolut ingenting för jag var inte sugen på att handla någe. Inga saker iallafall. Det kändes så dumt att spendera pengar på nåt som ska stå och mest troligt ( iaf tills fram om två dagar då jag lessnat och glömt bort min nya grej ) ska stå och samla damm.

Ne.. det fick vara. Letade också efter ett par skor men det blev inga såna heller, det blev ingen "löööve" alls i nån grej överhuvudtaget... well well I´ll manage anyhow - såklart :)


Dennis ligger och åbäkar sig under soffpallen - Aslan ville vara med *busbus* men Dennis galopperade iväg till mig - som sitter i soffan - och sökte skydd. Det är lite kul med honom - little D alltså :) för han springer till en när Aslan är dum.

-Aaaaaaaaaaaaaaaah!!! Rabies-djur in hälarna! Saave mee!! *hoppar upp i knät*


Känns trist att ha åkt från Ida o Göteborg, jag hade väldigt roligt o mysigt. Hoppas du hade de med Ida =)


Nu ska jag pyssla bort mina väskor o städa undan lite.

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards