Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Emelie - 14 januari 2009 10:21

:) ja, inte för mig dock... typsikt för det hade jag gärna gjort. Jag älskar att sitta i den där stolen och få frisyren fixad o fin - det skulle jag kunna göra eeeeveryyday :D


Men ja, det är Björns tur idag. Och det behövs ;) hihi. Han är så långhårig haha.

Så nu blir det fix för stan, ska faktiskt inte! inhandla nåt heller, om det inte är i matväg för nu ska jag hålla i slantarna fram till lönen, ca 10 dagar kvar tror jag. För jag shoppade rätt bra i Götet med Ida ;D.


I´ll be back!

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards