Alla inlägg den 28 september 2008

Av Emelie - 28 september 2008 21:24

Ja, hösten är här. Den har som smugit sig på... inte knackat eller ringt eller nåt. men men det är väl så den alltid gör I guess :)

Ett nytt natur-fenomen som jag kan lägga till listan är att jag sett en kalle-kanin. En brun hare då då. Han skuttade fram över gräsmattan men frös som en sten då han såg att jag såg honom. Jag cyklade förbi u see.

Sen ocskå det nya fenomenet med ekollon. Ja, sådana har vi ju inte i de djupaste skogarna. såna ligger överallt på backen här och de är så fina på träden men ocskå på backen :) Roliga att trampa på också faktiskt.

Ne ojoj,  nu måste jag göra iordning för morgondagen, första dagen på sista veckan börjar imorgon och med det så ringer klockan 05.13 imorgon igen ;) hepp hepp.

Ha en fin dag imrogon, jag uppdaterar då jag får tid, det är en bristvara just nu men jag återkommer om inte annat till helgen :)

Simma lungt!

Tjingeling  o kram 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards