Alla inlägg den 26 september 2008

Av Emelie - 26 september 2008 20:52

Och jag är såååå trött. Rackarns, vilka tidiga mornar och sena kvällar jag haft, men allt går kanon. Tjejerna jag går kursen med är jättegulliga och lärarna likaså. Men ujuj va trött man bli, av allt resande visst, men allraste mest av all denna information som bokstavligen pumpas in i våra små skallar.

Idag har vi haft piloten Björn E på besök och hans föreläsning var klart en av de mest intressanta jag hört. Mycket bra. Och sen hade vi ju klädsim och survival-drill igår. haha! jäklar va kul det var. Simmade 200 meter med kläderna som samlat på sig halva bassängen och sen fick vi ta på lifevest-arna och öva med dem. Hur man ska göra vid evakuering och sånt. Och sen hur man ska kunna överleva som bäst väl i vatten och sen också i en "raft" som vi också fick träna på. Väldigt kul. Förmiddagen spenderades i Åkeshov´s simhall och det roliga var att då jag kom in fick jag värsta flash-back´en. "Här har jag varit!" :D och det var ju när det var gymnastikläger från en herrans massa år sen. Så det var kul att jag var familiar with the place ;)

Så jag har lärt mig massor. Utanför kursen ocskå. Jag hittar nu alldeles utmärkt på T-centralen och även till kontoret i Sollentuna. Inte illa pinkat av en snurris med kasst lokalsinne måste jag säga ;) Och tågen hem har jag fångat varje dag. Dock med diverse förseningar på lagda. För det har fasen varit förseningar Varje Dag! Menmen, jag kommer ju hem hur som helst iaf.

Åh, nu orkar jag inte mer, Det blir mer update imorgon eller någe. För nu har jag diverse sovtimmar att ta igen :).

Sov gott alla.

Tjingtjing 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards