Alla inlägg den 9 september 2008

Av Emelie - 9 september 2008 21:55

Gaaaaaaah!

I fu**in made it :D! Oooooo *madame mim - Sofie ;) * Okej, väldigt spännande dag idag. Emelie skulle på äventyr - "And away she goes". In till stan - in på tåg - åka tåg - gå av tåg - gå lite - leta upp tåg - gå på tåg - åka tåg - gå av tåg - gå lite till....och finally - på rätt ställe :D yey!


ja ojoj, Frökenfräken "det här kommer gå åt ** och jag kommer hamna i lycksele istället för Sollentuna" has done it! Done rätt alltså. Hihi. åååh jag e så glad. Jag var galet skeptisk igår - så skeptisk att Mr B blev less på mig och inte orkade lyssna mer. *Förståeligt* Vid samma tid igår - ca 22.00 - satt jag och pluggade in t-banan i Sholm så jag inte skulle hamna lost.

Men jäklar, det har faktiskt gått svinbra. Resan, intervjun och resan igen. Hemma är jag nu på säker mark med katten kutandes runt som något rabiessmittat och Mr B hängandes i soffan. Phju. Känns bra :) Snart blire movietajm. Vi ska se "the bucketlist" med allas vår favvo Morgan Freeman. Fåse va de e för nåt. Intervjun gick bra idag. Det var faktiskt nästan roligt, så nu får vi se vad som händer, om jag får vara med, och så får jag fundera lite. Om detta kan passa mig. Just för tillfället känns det både och :)

åå.. trött i huvet. :) Dags att stänga av tankeverksamheten och se movie o sen nanna. För imorgon måste jag vara fit for fight igen. Ska vara barnvakt jag. Åt en 7 månaders shcäfer. yey :) kulkul.

Hoppas ni mår bra alla överallt. Syster och syster o mami o papi :)

Vi hörs imorgon igen. Löv u all. :)


Tjingeling 

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards