Alla inlägg den 5 september 2008

Av Emelie - 5 september 2008 23:47

Alltså! Jag är inte rädd för spindlar. Jag kan titta på dem, låta dem knata runt utan att känna äckelkänsla och är typ utan "viljan" att trampa ihjäl dem så fort I lay eyes on them. Men de ska vara UTE!!

Gick precis in i köket, törstig och B gör macka , *går mot vasken*.

     *Panisk tystnad*    "!!!!!!"

 GAH!! Helt gigantisk spretspindel sitter i vasken!! AAh!

Ful! Brun! Två centimeter långa ben! Stor som en 5krona! Urbas!


*Fy, jag ryser när jag tänker på det.*


Hur som helst! Måste försvara mig! *Sliter upp städskåpsdörren - greppar dammsugare* (Bare in mind, - jag - La chica in the house - tar upp spindelfighten -inte min sambo! ;) )  På med dammsugaren, "spindel spindel i vasken här - kryper och viftar på tassarna där" - SCHWOPP. Räddad.


Men såklart låter jag dammsugare gå i extra tre minuter. För säkerhetsskull, så han inte fightar sig ut och... ja inte vet jag...söker...hämnd?


Burr* ryser. Äckligt, som sagt, sorry lilla ( Rättelse: Sjukt stora!) spindeln för ditt aerojump som blev det sista du var med om - men faktiskt - kom inte och kryp i mitt kök.


Tjingeltingel




Av Emelie - 5 september 2008 23:00

Ja, andra inlägget för idag. Welcome and watch your step on the way in. Typiskt.

Kattens fossingar får inleda bild kavalkaden, bara att hoppas att det funkar nu då ;)

* tjingeltingel * 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards