Alla inlägg den 21 september 2008

Av Emelie - 21 september 2008 21:20

Dags för en kort uppdate ;)

Imorgon gäller det, och det känns bra :) Mot kursen i Sollentuna och flyget.

Allt e kirrat i princip, iaf uppkollat. Så jag vet var jag ska ta vägen imorgon iallafall. Första anhalten blir Nyköping tågstation och sen mot Stockholm C och Sollentuna med kursstart kl 9.00. 

Jag e faktiskt inge nervös heller, eller tja.. spänd kanske. Har haft huvudvärk hela dagen. Men det löser sig - jag ska sova snart och sen bara göra det bästa av dagen imorgon. Den tidiga dagen som börjar 05.20 Härligt ;)


Jag uppdaterar om dagen imorgon - bland läxor och uppgifter anar jag :)

Kram alla och sov gott - för det ska jag göra nu kl 21.31 haha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards