Alla inlägg den 28 november 2008

Av Emelie - 28 november 2008 19:52

bättre att frossa i det än i karra i allafall ;) hehe.

Men faktiskt så var jag ju inte ens sugen på godis idag så då gäller det att passa på - att inte köpa karra alltså :)

Så ikväll, blir det mandariner som känns mycket godare också. Yum. 


Dagen har varit trött - det är temat - och jag är fortfarande trött.

Trött i själen - hur "corny" det nu än må låta. Jag måste ta i det här nu snart. Men jag är ju lite "det löser sig". Men det kanske inte alltid gör det, men med kronisk beslutsångest så...ja, det är så svårt att ta första steget bort liksom.


Hur som helst, nu e det fredag och vi koncentrerar väl oss på det. Idol är på, men egentligen orkar jag inte titta på det. Jag ska nog ta och titta på nåt lättsmält istället. Har börjat kika på "How I met your mother" som rullar på trean på eftermiddagarna. Och först var jag inte så förtjust i det, men ja, it has grown on me och det är rätt mysigt att bara sitta i soffan och höra om kärlek hit o dit som den mys-groda jag är =)

 I love love så är det bara. =D 


Imorgon väntar jobb på Ur o Penn. (Är ff storkär i klockan jag fick i julklapp därifrån :D - sorry sofie, men jag var bara tvungen att dra upp det igen ;)  ) Och nu när jag äntligen fick min lön *tack för hjälpen, Boss :) ! * som var felregistrerad så har jag nåra slantar att spendera på B som fyller år den 5e. Men ssshy, säg inget åt honom ;) 


ojoj nu ringer maten. Dags att hugga in på fredagsmiddan.

Trevlig helg! Tjingeling

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards