Alla inlägg den 3 november 2008

Av Emelie - 3 november 2008 10:57

Ja så mycket är klockan denna måndag morgon/ förmiddag. och jag ska snart ta och göra mig klar för att promenera till jobbet. Vet nu att om jag går tio över tolv när jag börjar kl ett så kommer jag bra i tid innan jag börjar :) Så det känns bra - skönt att vara i tid.


Jag har skickat in en ansökan med CV till en person med crew jobbs kontakter. Så vi får se vad han säger om han svarar, de brukar vara dåliga på det har jag märkt. Hmm


Idag fyller Lina 24 år :D! Så det är födelsedag på G. Fast inte här utan i Skåne - det är en bit bort. Tråkigt.

Fast vi är rätt nöjda ändå för vi har bestämt att vi ska till Norrköping den 15e november så då får vi ses en sväng och det ska bli så himla roligt!

Nej oj,  nu måste jag sluta flumma på och göra mig klar för jobbet, måste hinna äta lunch ocskå innan jag går.

C ya! 

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards