Alla inlägg den 19 november 2008

Av Emelie - 19 november 2008 20:07

Ja, idag kom den. Som bäst sprang jag fram o tillbaka från tvättstugan och när jag står där och viker - ja vad ser jag då som dalar från himlen. Snö snö snö- Väldigt mysigt :)

Dagen har varit väldigt lång måste jag säga, vilket varit jätteskönt. Fixat o donat med allt och inget. Dessutom har vi varit och handlat och då köpte jag saffran. Så det ska bli lussebullar av :) Hade egentligen tänkt göra dem ikväll men jag glömde ju köpa jäst. Rackarns. Så det får bli imorrn iställe :D


Jag uppdaterar om kattbullarna imorgon ;)


Ja, lilla sofie, I know the feeling. Här är det kallt också. Burr Burr, tur nog så har vi badkar så man kan begrava sig i en massa varmvatten ibland ;)

Hoppas du har det bra i lägenheten, tur Simson e hemma o håller dig sällskap! :)


Nu blir det mer Roomservice.

Tjingeling

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards