Alla inlägg den 18 november 2008

Av Emelie - 18 november 2008 18:02

Åh, jag har ångest i magen av att jag måste jobba på torsdag. På "Inte Ur o Penn" för att inte snacka skit om nåt... suck. På Ur o Penn trivs jag som fisken i vattnet. Trevliga arbetskompisar och ûbermånga fina saker. Yey för det :)

Jag har sett en jättefin klocka som jag vill ha. Okej, mer än en då. Några från JetSet och några från Accent, och några från Memphis. Oooooh! *klappar händerna* Jag vill ha!

Men just nu klirrar det inte med några pengar i plånboken. Det klirrar inte ens... det... mer typ...ekar eller viner av vinden i den. Och det lär inte bli nån grov påfyllning heller vid den 25e eftersom jag får timlön från jobben och de inte kommer börja rulla in förräns nästa löning. Jaja, lite blir det nu iaf. Men det blir lite shopping tills dess ;) Tråkigt men sant.

Jag tröstar mig med att äta godis ;) - Igen. Suck. MÅsTe skärpa mig med det - JAG VET! Meen det e ju så gött. Jag e en sån gottegris. 

Ja... var var jag. Ja jag ska jobba på det andra stället på torsdag. Boooring. Men men det e bara o gå dit o göra det bästa av situationen.


Bita ihop och flina.


Nu ska jag hoppa i badet. För kallare lägenhet får man nog leta efter.

Goosebumps allover - Burr. 


Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards