Alla inlägg den 12 november 2008

Av Emelie - 12 november 2008 21:04

Fast nu är det reklam.

Åh jag e lite lessen nu, för det som var tänkt som en Norrköpingsresa och att äntligen få träffa en av mina bästaste kompisar blir tyvärr inte av... rackarns. Men det är fullt förståeligt. Det blev inställd på grund av sjukdom, en riktig sjuk sjukdom. Huvva. 

Så nu ska vi kolla upp istället om vi inte kan åka ner nån helg framöver. Hoppas hoppas :)


Åh, det har verkligen inte hänt nåt spännande idag. Var på mitt andra xtra jobb. Det var inte så kul, men det gick bra. Imorgon är det en ledig dag och det blir inhandling av födelsedagspresent och även optiker besök. Suck. O-kula pengar. men we got to see :) isn´t it so? ;)


nej nu orkar jag inte mer ikväll heller.

   

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards