Alla inlägg den 10 december 2008

Av Emelie - 10 december 2008 19:57

Har haft en mysig o trevlig fika dag idag. Det blev först lite städning och tvättvikning. Och mat sen förstås.

O sen började det snöa, så jag fick skjuts minsann :) till Linda och Gino som också var hemma förstås. Så jag fick krama stor vovve idag också. Det var himla kul att gå hemifrån och umgås med nån annan än bara B. haha. Man blir ju som lite less på varann när man umgås jämt ;)

Så jag fick fika o sen en glass. Jum jum,

och en massa prat :)


Nu tittar jag på Roomservice. Och det är den där söta yr-illern till inredare som är med, han som heter Jon. Han e duktig :)


Nu ska jag prata med Malin.

Tjo

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards