Alla inlägg den 1 december 2008

Av Emelie - 1 december 2008 21:50

ja. två

Och dem är jag mycket nöjd med.

Nu sitter jag och kollar hårfärg med frisyr. Jag vill göra nåt nytt.


De ringde från mitt andra jobb idag också... och jag måste jobba onsdag. Vilket i sig inte gör ett dugg. Men! det är en stängning - och det tycker jag är otäckt! Uscha. Står själv i butiken från halv åtta till klockan tolv på natten! No me like at all.

No no.

Men jag hoppas på det bästa  - att kvällen går fort! Och att jag slipper få några/el.  inte många såna pass framöver. Uscha


Imorgon ska jag knata in till stan en sväng till. Det blir en liten mini-inhandling av julklapp för 50 pix till en liten middag vi ska ha på torsdag på mitt första jobb vi anställda med chef.


Nej nu orkar jag inte skriva mer tror jag :)

Sov gott

Av Emelie - 1 december 2008 10:47

Ja idag börjar jag :) Jag har några som jag vet säkert vad de ska få. hihi. Men jag säger inget mer för som sagt, man vet aldrig vilka som är här o spionerar ;) hihi.


Aslan springer fram o tillbaka här som en illbatting efter en garnboll som han hittade. Den satt fast på ett par sticki-sockar jag fick av Sofie :) men det lossnade och då tyckte han att han borde få leka med den en stund.

Och okej då tänkte jag :)


Väntar på att L ska komma förbi nu snart. Då ska vi in till stan och shoppa loss. Det ska bli kul att slå in allt sen. Jag har såna fina rosetter med olika färger som jag ska sätta fast på paketen :D

Synd att kameran e broke annars hade jag uppdaterat er om dem. Har heller inte fått nåt svar än från Casio men jag håller tummarna.


Nu smällde det i entreedörren tror ja :)


Vi hörs mer sen. Ska göra mig klar nu :)

Tjingeling 

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards