Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Emelie - 28 oktober 2008 20:52

Jag var sådär fundersam igår förresten... och arg. Men bara lite - eller - först mycket och sen blev det lite.

Jag går här i mina skor, mina mormors skor ja, och gör egentligen inte så mye med livet... hmm.. Det borde vara dags. Att göra nåt. Dags att ta steget.

Jag vill inte bli trettí och bitter. Ja jag vet - det är ett långt tag kvar.. Men jag var på intervju idag och där fick jag frågan - "Vad gör du om 5 år?"

 Eeeeh.... va?

 Ja, svaret blev: jag hoppas jag rest mycket och jobbat på många ställen, träffat mycket människor och att jag provat att bo utomlands. Dags att sätta fart tror jag eller va? Och sluta tänka så mycket på "tänk om". Det gäller bara att sätta foten framför den andra - och komma ihåg att om det känns som man sitter fast i lera, så är det säkert mest troligt för att man själv låter leran vara kvar...

I´m gonna try to clean it up :)

Av Emelie - 28 oktober 2008 20:38

Helgen spenderades i Norrland hos familjen och det var jättemysigt att träffa alla. Firade lite födelsedag och det var jättekul och gott för jag fick minsann tårta också :)

Och det var så roligt att träffa alla! Mamma o pappa, Sofie,mormor o morfar o farmor o farfar, vovve och katten och Malin o Jossan :) Hann med alla :D

Bra!

Det blev en blixtvisit med avresa kl ett på fredagen vilket gav oss ankomsttid vid nio på kvällen och sen hem igen på söndag vid tre, men det var klart värt hela resan bara att få åka upp och hälsa på alla och kramas! :)


Nu sitter jag här i lägenheten med ett litet projekt. Ska lägga ut bild alldeles snart på min nya shopping- (då "mat"- shopping) påse :) Jag fick en av mamma, och det var text på den som jag inte tyckte  var så flashigt så jag gjorde om den nu. Ska just till att rita på den så jag återkommer med det färdiga verket om ett tag ;)

Om jag hinner klart idag.


Jag hoppas ni alla haft en bra helg!

 Ida - bara 3 dagar kvar nu! :D


Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards