Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Emelie - 8 oktober 2008 14:18

Aslan is hanging around ;) 


Jaha, det var ju typiskt. den smög sig på som hösten på sensommaren, man märker det knappt. Men sen *pang*.

Ja, jag har ont i halsen, och e snuvig i nosen. Gnällspiken kikar fram. Men så, nu är han borta. Va jag svamlar. Hur som helst, jag har skrivit Cv idag till mina jobbansökningar :D Det är spännande nu när det är på G faktiskt. Fick nys om ett jobb i Athen. Det skulle väl vara nåt va :)? Ja spännande, men som sagt, måste slipa på CV´t lite först. Det är som lite krångel, just hur man ska formulera sig till ett flygbolag. Är det som att söka ett vanligt jobb? Hmm ja det vetesjutton. Hur som helst, det blir att kolla igenom det igenm. det ska vara perfekt innan jag skickar det ;) Nu väntar jag på Sara, för vi ska gå en prommis. Jag ska kyla iväg halsontet tänkte jag ;)

Och så bakar jag också faktiskt, en dag som denna. Men äggklockan den jäkeln ringde ju inte första gången så lite för mycket färg fick det nog egentligen. Men det går nog att äta ändå, bröd kan jag äta i oändlighet ;)



Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards