Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Emelie - 21 februari 2009 21:11

ja det vill jag. Massor av things !

Och jag tänkte här för mig själv göra en liten lista.

*Fotokurs - skulle vara hur kul som helst, verkligen lära sig grunderna och dessutom sen kanske få tag på en "riktig" kamera. Förslagsvis Nikon D90 :D Jag säger bara "Wow" :)


*Provdocka - Trodde aldrig att det skulle vara så svårt att få tag på en provdocka. Som jag letar och mailar bland tidningsannonser och för all del the favourite "Blocket" :) En sån docka vore drömmen.


*En Make-up utbildning - Åh så skoj :D !


Och sist men inte minst:


*Oatmeal Schampo n´Conditioner från Bed Head (tror jag det var) i sån där ap-stor flaska. (Sofie du vet precis hur jumbo-stora de är de jag menar ;) ) Förstå hur länge de räcker :D! Haha. Ûberlänge iallafall. haha


Samt en hel dos med tålamod - tack! :D

Presentation

Omröstning

Det är så kul när nån kikar förbi ens lilla krypin. Det skulle vara roligt att höra från er och veta lite om vilka ni är :)
 Faktiskt så känner jag dig sen länge tillbaka.
 Men hallå, vi är syskon ju.
 Vi har gått i samma klass - we go faaar back =D
 Jag känner dig inte men brukar kika förbi då och då
 Alltså, jag råkade bara snubbla förbi - du borde plocka upp lite efter dig =)
 Vi är ju polers och du känner mig
 Å jag är en förälder eller mor/farförälder som vill hålla lite extra koll ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards